Az ve Yığma teşhir arasındaki fark ?




Yukarıdaki mağazaların ürünlerinden sizce hangisi pahalı ? Evet bu sorunun cevabı alttaki resim ise teşhirde çok dikkat etmemiz gerekli bir konuyuda öğreniyoruz demektir. Ürünlerimizi eğer çok fazla sayıda sepetlerde,raflarda yığma yaparsak psikolojik olarak müşterilerimizin gözünde ucuz imajı oluşacaktır. Tam tersi ürünleri az sayıda ve tek olarak sergilersek ürünlerin değerli ve pahalı olduğu imajı müşterilerimizin kafalarında oluşacaktır. Bunlar müşterinin fiyatını görmeden sadece teşhire bakarak karar verdiği bir algıdır.
Dikkat ederseniz büyük giyim mağazalarının vitrinlerinde sadece bir ürün veya bir takım elbise vardır.
Eğer ürününüzden çok satmak ve fiyatının ucuz olduğu imajını vermek istiyorsanız yığma teşhir en çok kullanılan yöntemdir.
Eğer ürünüz pahalı ve çok değerli ise mutlaka özel bir teşhir yapıp ürünün çok değerli olduğunu müşterinize gösterin. Müşteri ürünün pahalı ama çok özel bir ürün olduğunu bilsin..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi ( Tüm yazılara buradan ulaşabilirsiniz )