Görev ve Sorumluluklarımız

Her mağaza personelinin müşteri odaklı hizmet anlayışına uygun olarak göstermesi gereken davranışlar,

•Her koşulda güleryüzlü olmak
•Mesaiye saatinde başlamak
•Müşteri ihtiyaçlarına ve sorunlarına duyarlı olmak
•Müşterinin zamanına saygı göstermek , hızlı olmak
•Ekip çalışması gereklerine uyarak çalışma arkadaşları ile profesyonel ilişki içinde olmak
•Beden dilini etkin kullanmak
•Saygılı, anlayışlı ve hoşgörülü davranmak
•Görevin gerektirdiği alanda uzman olmak,sürekli gelişime ve yeniliklere açık olmak
•Bireysel gelişime açık olmak
•Güvenilir olmak
•Sözlü ifade yeteneğine sahip olmak
•Detaylara duyarlı olmak
•Düzenli ve titiz olmak
•Mal takviyesi yaparken müşteriyi rahatsız etmemeye özen göstermek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi ( Tüm yazılara buradan ulaşabilirsiniz )