İyi bir mağaza personeli olmak için gerekli yeterlilikler

•Görevini yerine getirebilmesi için gerekli olan mesleki bilgi düzeyi
•Verilen görevleri istenildiği zamanda, doğru, eksiksiz ve düzenli olarak yerine getirebilme
•İşe devamlılık ve çalışma saatlerine uymaya özen gösterme
•Mağazada kullanan araç ve gereçleri temiz, düzenli, özenli ve kurallara uygun kullanma
•Şirket kurallarına uygun olarak iş kıyafetlerinin temiz olması ve kişisel bakıma özen gösterme
•Gereksiz tüketimi engelleyecek önlemlere ve Mağaza içi hırsızlığa dikkat etme
•İç ve dış müşterilerle olumlu iletişim kurma, ihtiyaç ve sorularına ilgili olma, yönlendirme ve sorun çözücü olma
•İsteyerek görev ve sorumluluk alma veya verilen görevleri üstlenip sonuçlandırma
•İşin daha verimli ve etkin yapılabilmesi için alternatifler sunma, çözüm yolları geliştirme
•Mağazada her seviyede çalışanla uyumlu olma, onlara karşı tavır ve davranışlarında önem gösterme ve takım çalışmasına yatkın olma
•Her türlü bilgiyi, yazılı ve sözlü olarak en uygun zamanda etkin ve açık şekilde ifade edebilme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi ( Tüm yazılara buradan ulaşabilirsiniz )