Mağaza ilk izlenim

Mağazalarımızda da ilk izlenim çok önemlidir. Müşterinin Mağazamızla ve bizimle ilk karşılaşmasında , kısa bir süre içinde çeşitli unsurların etkisiyle, bir izlenim oluşur. Bu süreyi iyi kullanırsak, müşterimizde olumlu bir izlenimin oluşmasını sağlarız. İlk birkaç dakika içinde, müşterimizin kafasında bize ve mağazamıza güvenip güvenemeyeceği, işin uzmanı olup olmadığımız, iletişim yeteneğimiz gibi son derece önemli konularda görüşler oluşur. Bu görüşlerin oluşması, bizim verdiğimiz çeşitli sinyallerle, müşterimizin kafasındaki değer yargılarının bir araya gelmesiyle elde edilen bir değerlendirme sonucunda gerçekleşir. Bu değerlendirme pek bilinçli yapılmaz; müşterinin izlenimi kendiliğinden oluşur.
İlk izlenim için tek şansımız vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi ( Tüm yazılara buradan ulaşabilirsiniz )