Müşteri şikayetleri - 1 ( Bayat paket ekmek)



Yaşlı bir bayan müşteri bir pazar günü sabah kahvaltılık malzemesini ve paket ekmeğini marketten alıp evinin yolunu tutuyor, Eşi ile birlikte güzel bir pazar kahvaltısı için masayı hazırlıyor, Kahvaltıya başlarken ekmek açılıyor ve ne görsünler ekmek küflenmiş. Son kullanma tarihine bakıyorlar 2 gün geçmiş. Ekmek kahvaltının ana malzemesi olduğundan ekmeği tekrar alıp 300 metre ilerideki markete iade edip, yeni ekmek almaya gidiyor. Güzel başlayan pazar kahvaltısı rezil oluyor. Bu konuyu market yöneticilerine şikayet olarak bildiriyor.

Evet yukarıdaki şikayet örneğindeki yaşlı bayanın yerine kendimizi koyalım. Empati yapalım. Mağaza çalışanı olarak bizim bir hatamız insanları ne derece zor duruma sokuyor. Belkide birgün müşteri kaybına yol açıyor.

" Bize şikayet için gelen müşterileri kendimizi onun yerine koyup, anlamaya çalışalım "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi ( Tüm yazılara buradan ulaşabilirsiniz )