Zeki ve yaratıcı vitrin müşteriyi çeker
Bir mağazanın ürünleri kadar, vitrini ve mağaza düzeni de tüketiciler için davetkâr olabiliyor.
Vitrinin ve görsellerin marka ile özdeşleşmesi çok önemli. O yüzden markanın tasarım kimliğine sadık kalmanız gerek. Sıralamak gerekirse; marka bir numaralı tasarım kriteri, ürün iki, görselin teşhir edildiği yer yani vitrin ise üçüncü kriter.
Zeki ve yaratıcı her şey müşteriyi mağazaya çeker.
Artık günümüzde müzik de vitrin düzenlemesi kadar önemli. Bir başka yenilik de, büyük fotoğraf baskılarını mağazaların vitrinlerinde kullanmak. Artık mağazalarda Plazma veya LCD televizyonlar olmazsa olmazlar arasında. Bu anlamda teknoloji ve tasarım birlikte ilerliyor.
Sabah Gazetesi-27.11.2007 Esra ÇORUH
Yazının tamamını okumak için tıklayınız..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Blog Arşivi ( Tüm yazılara buradan ulaşabilirsiniz )
-
▼
08
(124)
-
▼
Ağustos
(11)
- Zeki ve yaratıcı vitrin müşteriyi çeker
- Mağazaya giren müşterinin yüzde kaçı poşetle çıkıyor?
- Mağazacılık ve Kişi Sayma Sistemi crosscan®
- Perakende de Personel Maliyet / Ciro oranına bir b...
- Mağazacılık ve Personel Devir Hızının ( Turnover ...
- Mağazacılık ve Gizli Müşteri Uygulaması ( Mystery ...
- (AVM) Alışveriş Merkezleri Çalışanları neler yapma...
- Mağazacılıkta bakmak ve görmek
- Müşterilerimiz bizden ne bekler ?
- Satış ve iyi bir satış danışmanın özellikleri
- Mağazacılık ve Kanunlar - 1 ( Kredi Kartı kimlik s...
-
▼
Ağustos
(11)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder