(AVM) Alışveriş Merkezleri Çalışanları neler yapmalı ?
Alışveriş merkezleri içlerinde alışveriş,yiyecek ve yaşam alanlarından oluşan yapılardır. Bu merkezlerde çalışanlar bu alanların sadece yönetimleri ile uğraşmazlar. Onlarında AVM'nin yaşaması ve hayatını sürdürmesi için bazı şeyler yaparlar.
AVM Çalışanları ;
- Öncelikle AVM'nin bulunduğu yerleşim yerlerini çok iyi tanımalı,
- Bu yerleşim yerlerinde oturan müşterilerin alışveriş ve yaşam alışkanlıkları hakkında bilgi sahibi olmalı,
- Alışveriş alışkanlıklarını sürekli takip etmeli,( Bir Alışveriş merkezinin yiyecek katına bir fast food markasını sokması çocukları ile gelen aile sayısını arttırdı. Çünkü o fast food'un en yakın şubesi 3 km uzakta idi )
- Yaşam alanlarında müşterilere her zaman farklı deneyimler yaşatmalı, Her zaman süprizleri olmalı,
- Müşterilerin unutamayacağı ve paylaşacağı etkinlikler planlamak,
- Müşterilere kendilerini rahat hissedecekleri ortamlar oluşturmalı,
- Perakendenin vazgeçilmezi müşteriyi kapıda karşılama ve uğurlama AVM'ler içinde çok önemlidir bu hizmet kalitesine sürekli dikkat ederler,
- Yaşam alanları olduklarından içerideki Hava, Aydınlatma ve ortam ısısına sürekli dikkat etmeliler,
- İçindeki markaların hizmet kalitesinin yükseltimesi için destek olmalıdır.
- Günümüzde AVM'lerde de rekabetin başladığı düşünülürse farklılık yaratacak projeler geliştirmeli,
- Pazarlama ( Reklam,Halka İlişkiler)departmanları AVM müşterilerine ve yeni müşteri kazanmak için kampanyalar düzenlemeli, Radyo ve Gazete reklamları ile imaj çalışmaları yapılmalı, Basın bültenleri ile tüm faaliyetleri paylaşılmalı,
- Alışveriş merkezinin 6 ay veya 1 yılı planlanmalı.
- Müşteriler ile ilgili ( Giriş sayısı,Şikayet,Öneri vb..) tüm istatistikler sürekli takip edilmeli ve belirli periyotlarla AVM içindeki kiracılar ile paylaşılmalı ve değerlendirilmeli,
- Tabiki İdari, Güvenlik, Teknik hizmetler yani bina yönetimide AVM'lerin diğer görevlerindendir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Blog Arşivi ( Tüm yazılara buradan ulaşabilirsiniz )
-
▼
08
(124)
-
▼
Ağustos
(11)
- Zeki ve yaratıcı vitrin müşteriyi çeker
- Mağazaya giren müşterinin yüzde kaçı poşetle çıkıyor?
- Mağazacılık ve Kişi Sayma Sistemi crosscan®
- Perakende de Personel Maliyet / Ciro oranına bir b...
- Mağazacılık ve Personel Devir Hızının ( Turnover ...
- Mağazacılık ve Gizli Müşteri Uygulaması ( Mystery ...
- (AVM) Alışveriş Merkezleri Çalışanları neler yapma...
- Mağazacılıkta bakmak ve görmek
- Müşterilerimiz bizden ne bekler ?
- Satış ve iyi bir satış danışmanın özellikleri
- Mağazacılık ve Kanunlar - 1 ( Kredi Kartı kimlik s...
-
▼
Ağustos
(11)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder